Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Co-ouderschap: De 7 meest gemaakte fouten & hoe je de rust herstelt
Heel herkenbaar stuk zeg. Je leest die zeven punten door en je tikt jezelf achter de oren omdat je er minstens een paar pijnlijk hard herkent uit je eigen beginperiode. Toen de boel net achter de rug was wilde ik alles zo krampachtig controleren en perfectioneren dat ik mezelf en de boel thuis alleen maar meer stress bezorgde. Je wilt die ideale ouder zijn die bewijst dat de breuk geen negatieve impact heeft en daardoor leg je de lat zo ver onhaalbaar hoog.
Het kwartje viel pas toen ik inzag dat die controledrang vooral voortkwam uit angst om de grip te verliezen op het leven met de kinderen. Je moet elkaar als exen ergens toch een soort van loslaten om die rust te vinden en dat is in de praktijk een stuk makkelijker gezegd dan gedaan als alles nog vers is. Pas toen ik stopte met overal iets van te vinden en de focus legde op een fijne sfeer in plaats van gelijk te halen werd het een stuk beter voor iedereen.
Hoe ging dat bij jullie in dat eerste jaar? Betrapte je jezelf er ook op dat je overal bovenop zat of kon je die knop meteen omdraaien
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.