Dit artikel is verhuisd naar onze officiële Kennisbank. Klik hier om het volledige artikel te lezen: Mijn ex manipuleert de kinderen: Signalen herkennen en je kind beschermen.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms is het beter om iets toe te geven dan dat je anders naar een advocaat moet gaan.Alles is nog zo vers en verwarrend dat 'k soms amper kan ademen.
Als ik dan verhalen zoals dit lees, vliegt het angstzweet mij echt aan. Het is m'n grootste nachtmerrie dat er later zo'n strijd ontstaat of dat de kinderen het middel worden van de strijd.
Dankjewel om dit zo open te delen. Raad kan ik u helaas nog niet geven, want ik sta zelf nog met m'n handen in 't haar aan het absolute begin... maar ik wil u wel heel veel moed inspreken.
En als er dingen zijn waarvan ge achteraf denkt "had ik dat vanaf dag één maar anders aangepakt om die escalatie voor te zijn", dan lees ik heel graag mee. Veel sterkte aan iedereen die hier middenin zit![]()
Wijze woorden die je meestal pas leert als je er al veel voor moeten betalen hebt.Soms is het beter om iets toe te geven dan dat je anders naar een advocaat moet gaan.
Blijven goed zijn voor je kinderen en iedereen om je heen. Dat is het enige dat op termijn altijd zal werken.Dat kinderen in zo’n machtsspel moet belanden is onwezenlijk.
Ik heb hier zoveel bang voor.